Časté dotazy

Na co se nás ptáte?

FAQ

Ve snaze zajistit, aby vaše zkušenost s naším autoservisem byla co nejpohodlnější a nejefektivnější, připravili jsme pro vás seznam nejčastějších dotazů. Pokud zde nenajdete odpověď na svůj konkrétní dotaz, neváhejte nás kontaktovat – jsme zde, abychom vám pomohli.

Jednoduše řečeno s novým autem nemusíte jezdit na pravidelné prohlídky do autorizovaného servisu. I neznačkový servis totiž dnes může tuto službu zajišťovat, musí ale plnit tři základní podmínky: používat originální náhradní díly, postupovat podle postupů předepsaných výrobcem vozu a prohlídku zapsat do servisní knížky.

Ne! Hlavním důvodem je právě to, že nemůžeme garantovat spolehlivost Vámi dodaného dílu a nemůžeme na takový díl a provedenou práci poskytnout záruku.

Ano. Nabízíme možnost zápisu do elektronických servisních knížek: Audi, Seat, Škoda a VW.

I když si pronajmete vozidlo, jste zodpovědní za veškerou údržbu a opravy potřebné k udržení vozidla v dobrém provozním stavu, jak je uvedeno v uživatelské příručce.

Zkontrolujte příručku majitele auta. Poskytne vám všechny informace týkající se konkrétních dílů a servisních intervalů. Nezapomeňte si jej důkladně přečíst a poznamenejte si všechny výjimky nebo závažné servisní záznamy. Záruky jsou k ochraně spotřebitele, ale musíte dodržovat požadavky.

Průměrný řidič používá své brzdy 75 000krát ročně a je samozřejmé, že bude pracovat pokaždé. Dnešní brzdové systémy jsou hydraulické a používají brzdovou kapalinu, která je hydrofilní, což znamená, že může absorbovat vlhkost ze vzduchu. Jakmile je v hydraulickém systému vlhkost, dochází ke korozi a selhání brzdových součástí. Brzdová kapalina by měla být pravidelně proplachována, aby byla koroze pod kontrolou. Tento postup není drahý a je zahrnut do mnoha plánů preventivní údržby. S brzdovou kapalinou je třeba zacházet opatrně. Roztaví plasty a odstraní barvy.

Nemrznoucí směs by se měla vyměňovat každé dva roky kvůli oxidaci a poškození důležitých přísad. Tyto přísady promazávají vodní čerpadlo a chrání kovové části před korozí a oxidací. Pomáhají také udržovat hadice chladicí kapaliny měkké a pružné. Dnes můžeme recyklovat a čistit staré nemrznoucí směsi a vyměňovat přísady. Nemrznoucí směs je velmi toxická a není šetrná k životnímu prostředí, proto recyklace dává smysl. Termostat motoru by měl být také vyměněn každé 2 roky, aby se provozní teploty motoru udržovaly ve správném rozsahu.